
Η Διαχείριση Πελατών – Προμηθευτών είναι εύκολη και γρήγορη. Μέσα από την αντίστοιχη οθόνη, ο χρήστης έχει την δυνατότητα να εισάγει, να μεταβάλλει, να διαγράψει, να αναζητήσει ή να εκτυπώσει όλες ή μέρος των εγγραφών των πελατών – προμηθευτών. Μέσα από την οθόνη αυτή ο χρήστης μπορεί να διαχειριστεί τα Βασικά Στοιχεία (κωδικό, επωνυμία, υπεύθυνο επικοινωνίας, επάγγελμα, τρόπο πληρωμής), τα Στοιχεία Επικοινωνίας (διεύθυνση, πόλη, χώρα, τηλέφωνα, e-mail, website), τα οικονομικά στοιχεία (ΑΦΜ, ΔΟΥ, Καθεστώς ΦΠΑ, κ.α.) ή και τα Πληροφοριακά Στοιχεία (Όριο Πίστωσης, Όριο Ημερών, επιπλέον παρατηρήσεις – πληροφορίες).